Friday, June 5, 2009

Insan itu...

Kali ini bukan pasal diri sendiri tp orang sekelilingku...Dia si A ku mula kenali semasa sama blaja di satu kolej..erm,perwatakkan kelakar, ada gaya, caring,ramai gk peminat si A ni..si A insan pertama berjaya rapat dgnku..kira dia termasuk dalam kenagan manis gakla..hehe..dia ckap cayang kt aku time2...hati ini mcam xpercaya gk dia gtau g2..rasa mcm langit dgn bumi jer..erm,kami kb2lan sekelas..selalu berjumpa tp xda bercakap pn...knal tentang si dia pn melalui msg...kn aku pemalu giler..:p

Tiap ari dia akan perhatikan aku naik bas g kls melalui tingkap..walwpn aku nampak tp wt2 xnampak kdg2 sb malula..bila time balik dia akan perhatikan aku kt tingkap,dah turun bas blum..kalu xda jer mesti dia call tanya kt mana..erm,memang caring gler.. nk g manapn si A akan informku dulu..

Erm,tingkah lakunya mungkin bleh buatkan ramai gadis cair...tp hatiku ini lambat cikit nak cair..bukan semudah itu..banyak perkara yang bermain di kepala ini..
Erm,akhirnya aku dapat taw time2 sbnarya di dh ada yg istimewa..pelik juga bila difikirkan..kenapa dia wat g2 padahal dah ada yg istimewa..nasib baik aku xmudah cair..tp dia tetap sahabatku yang pertama hingga selamanya:)

3 comments:

  1. wah,,jiwang karatzz bebeh..hahaha

    ReplyDelete
  2. xpe,jgn cdih2 lg...dinda kn ade...hehehehhe...life must cheer up ok....uhuuhuhuh

    ReplyDelete
  3. xsedeyla...kn 2sume pgalaman..

    ReplyDelete